söndag 26 oktober 2014

Dag 5 26 oktober


Regn, massor av regn och nu även åska. Men det är varmt och skönt och alla mår bra, till och med alla magar verkar ha stabiliserat sig.

Rebecca och jag tillbringade en timme på hotellets spa. Underbart skön massage, vi var glada och avslappnade efteråt. Under tiden vi var på spa var killarna i "barnrummet", ett lekställe för barn i alla åldrar. Frank tyckte det var fantastiskt att sitta och bygga lego.




Efter en sen lunch tog vi en promenad på stranden då det var tillfälligt uppehåll i det konstanta regnandet. Stranden är kanonfin, jag längtar efter att få se den en solig dag.






Barnen roade sig med att spela schack och lite senare då jag sov middag med Frank, ett skymningsdopp.




Vi sover helt otroligt mycket här och alla är svårväckta på morgonen, hoppas jag kommer upp tidigare i morgon så att jag kan hinna träna lite. De har yoga vid 8-tiden och även ett välutrustat gym. Känns som vi äter väldigt mycket och rör på oss väldigt lite.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar